Heroina: semne de utilizare, simptome de supradozaj, cum să recunoască un dependent de droguri

  1. Primele semne ale consumului de heroină
  2. Semne de intoxicare
  3. Simptomele supradozajului cu heroină și efectele sale
  4. Reabilitarea dependenței de heroină

Dacă bănuiți că utilizatorul dvs. de heroină apropiat, simptomele de mai jos vă vor ajuta să confirmați sau să vă respingeți temerile. Aceste lucruri sunt importante pentru a ști în timp pentru a lua măsuri până când corpul este grav avariat și în timp ce mintea și mintea nu sunt grav afectate.

Heroina este unul dintre drogurile dure care cauzează ruperea dependenței și dureroase. Treptat, dependentul devine bolnav, nefericit și tăiat din lumea normală de un bărbat care are nevoie disperată de ajutor. Luarea de droguri este o greșeală care se face în încercarea de a vă îmbunătăți existența, încercând să vă simțiți mai bine. Dar aceasta este o capcană din care este dificil să ieși. O persoană are nevoie de ajutor, dar rareori îi cere - trebuie ca observatorul tău să recunoască "eroina" și să ajungă la el.

Primele semne ale consumului de heroină

Ce se simte persoana care a făcut injecția? Primele semne ale consumului de heroină sunt:

  1. Sensibilitatea euforiei, uscăciunea gurii. Uneori - vărsături și mâncărime severe;
  2. Acest lucru este urmat de apatie, puls lent și respirație;
  3. Când efectul medicamentului slăbește, există o dorință puternică de a lua următoarea doză.
  4. În absența următoarei doze, există o defalcare care se exprimă printr-o durere puternică în organism (dureri), diaree și vărsături și o mare anxietate.
  5. În dozele ulterioare, doza trebuie crescută constant pentru a obține efectul dorit.

Semne de intoxicare

Recunoașteți un dependent de heroină prin simptomele intoxicației, care sunt similare în toate cazurile, deși variază foarte mult și depind de experiența dependenței și de cantitatea de heroină utilizată.

Adulții încearcă să aleagă doze care provoacă numai euforie, dar nu acționează asupra coordonării. În aceste cazuri, persoana se comportă absolut logică și determină faptul că luarea de heroină este posibilă numai prin simptome. Cu o creștere a dozei, el începe să "adoarmă în mișcare", cade în prostație, gesturile sale, reflexele și vorbirea încetinesc. Poate fi dificil să înțelegi ce spune el.

De obicei, persoana care a luat heroină este bună, lumea este frumoasă pentru el, îi iubește pe toți.

Înțelegeți că o persoană sub heroină este posibil pentru comportamentul său neobișnuit: izolare, imersiune în sine, detașare de a fi în jurul lumii sau, dimpotrivă, sociabilitate excesivă, chiar obsesie.

Uneori există energie excesivă, senzualitate hipertrofată și vorbire. Emoțiile la astfel de persoane sunt proaste, ceea ce este, de asemenea, izbitoare.

Dependentul are capacitatea de a arăta colectat, adecvat, gestionându-se pe sine. Dar când rămâne singur, începe să-și închidă ochii, să doarmă. În acest caz, somnolența este diferită de lipsa obișnuită de căscat. În astfel de momente poate părea că o persoană dormește. Dar dacă îl sunați, el poate răspunde imediat și chiar poate susține conversația în mod normal.

Când se produce intoxicația medicamentului, se produce deshidratarea. Dependentul băutură adesea, dar în picături mici, pentru a nu provoca vărsături. În colțurile gurii în legătură cu concentrația de saliva se formează placa albă.

  • Care sunt "heroina"

După ce a luat heroină, fața devine roșie.

După ce a luat heroină, fața devine roșie

Pentru a determina că o persoană folosește heroină, este posibil ca elevii să fie atenți la "punct", care nu răspund la schimbările de iluminat. Durata durează între 4 și 12 ore. Din acest motiv, ochii într-o cameră întunecată pot fi descriși ca: "fără un elev", "fără viață", "sticlă", "nebun".

Din acest motiv, ochii într-o cameră întunecată pot fi descriși ca: fără un elev, fără viață, sticlă, nebun

Având în vedere această reacție a elevilor, dependenții de droguri o ascund prin recrutarea unor trucuri de comportament: își scot ochii, le iau deoparte, nu privesc cealaltă persoană în ochi, folosesc vizoare mari care acoperă jumătate din fețe, ochelari întunecați. Adesea, pentru a restabili aspectul normal al elevului, utilizați tabletele Bécarbon sau Naphthyzine diluate cu apă, prin îngroparea lor în ochi. Dar elevii, deși arată normal, încă nu răspund la schimbările de iluminare timp de 8-20 ore. Se întâmplă că efectul inegal al "Bekabbon" duce la o dimensiune diferită a elevilor - acesta este un semn indirect al unui dependent de heroină.

Addictul este mâncărime, mâncărime. Acest lucru este cel mai evident în cazul celor care au început recent să ia heroină. După 1-1,5 ani, acest lucru netezește, dar roșeața pleoapelor rămâne, care, împreună cu sclipirea "de sticlă" a ochilor, determină sentimentul că persoana plânge. De ce deranjeaza de heroina: orice medicament este otrava si afecteaza neuronale sistemul nervos. Canalele nervoase efectuează impulsuri (comenzi) de la creier către terminațiile nervoase și conduc semnalele despre percepțiile primite (senzații). Din cauza medicamentelor, această conexiune este întreruptă. Corpul și reacțiile sale devin din ce în ce mai puțin supuse și înțelese de om.

Expresia asupra unei persoane care a luat medicamentul este de obicei indiferentă. Miscarea musculara a fetei isi pierde tonul, ca urmare, colturile gurii se ghemuiesc, sprancenele si obrajii coboara, persoana "sags". Expresia feței exprimă detașarea și imersia în sine.

Consumul de droguri suprimă apetitul, dorința de contact sexual, instinctele de auto-conservare. O persoană aflată sub influența heroinei, de obicei, nu mănâncă. Excepțiile sunt cofetărie, bomboane, ciocolată. Dependenții pot fi constipați din cauza efectelor heroinei asupra corpului.

Un alt semn grav al unei persoane sub heroină sunt urmele de injecții care rămân pe piele după injecții. Mulți dependenți de droguri încearcă să facă injecții în acele locuri care de obicei sunt ascunse de ochi - sub brațe, în zona abdominală etc. De asemenea, se injectează adesea în același loc, rezultând o gaură ne-vindecătoare ("bine"), pe care le prețuiesc și nu le vindecă. Picturile de injecție pot fi ascunse și sub creme de nuanțare, zgârieturi, tatuaje, pixuri din fier sau pixuri.

Simptomele supradozajului cu heroină și efectele sale

Simptomele de supradozaj apar la câteva minute după injectarea de heroină:

  • confuzie;
  • albii și buzele albastre;
  • gura uscata;
  • pielea devine palidă;
  • persoana tinde să doarmă;
  • respirație superficială;
  • slăbiciune în organism și mișcări lente, convulsii;
  • pierderi de presiune;
  • pulsul devine mai rar.

Consecințele unui supradozaj sunt stop cardiac și edem pulmonar.

Mai întâi de toate, chemați o ambulanță. Apoi plasați persoana laterală pe o suprafață plană. Dacă există respirație și puls, deschideți gulerul pentru a ușura respirația. Limba nu trebuie să fie înfundată în gât, dacă există o masă emetică, este necesar să se elibereze gura de la ei. Pentru a aduce o persoană la viață, luseste urechile lui, pat obrajii lui. Inspirați-vă și discutați cu el pentru al păstra treaz. Dacă nu există puls și respirație, iar elevii sunt largi, efectuați respirația artificială și un masaj indirect asupra inimii, așteptând o ambulanță.

Reabilitarea dependenței de heroină

Centrul nostru colaborează cu Departamentul de Narcologie, în care lucrează medicii foarte experimentați. Retragerea retragerii de heroină sau metadonă are loc într-un mod delicat. Și acesta este un punct foarte important. Modul moale implică absența unor medicamente psihotrope puternice, a căror utilizare în sine, după ridicarea retragerii, cauzează depresie severă. Omul nu intră în inconștiență. El va depăși destul de confortabil simptomele refuzului de a lua medicamente în 5-7 zile, în timp ce este pe deplin conștient și poate comunica cu el despre ceea ce trebuie făcut după retragerea retragerii. Acesta este, de asemenea, un punct foarte important. Deoarece retragerea retragerii în monoterapie nu este suficientă pentru a opri consumul de droguri.

Drogurile renunțat nu este dificil! Cum să înveți să nu începi să le folosești din nou și cum să trăiești fără ele? Aceasta este întrebarea!

Vă putem ajuta să rezolvați aceste probleme.

CONTACTUL CENTRULUI NARCONON ȘI Vom face totul posibil pentru a vă salva drogurile închise

Sună-ne acum, te vom asculta. În plus, putem veni pentru familia dvs. să însoțească centrul nostru de reabilitare.